hlavná stránka príručka k registrácii |
|
|
Príručka k registrácii
Žiadateľ je
povinný pred podaním žiadosti vytvoriť svoj profil (zaregistrovať sa)
v Registračnom systéme fondu - „http://registracia.avf.sk“
a uviesť svoje základné údaje v štruktúre a v rozsahu podľa
elektronického tlačiva určenom na registráciu žiadateľa. Polia označené týmto symbolom (!)
sú povinné. I.
REGISTRÁCIA
ŽIADATEĽA Zvoľte si
prihlasovacie meno a heslo. Zapamätajte alebo poznačte si prihlasovacie
meno a heslo, lebo pod týmto menom a heslom sa budete prihlasovať do
Registračného systému, vytvárať a registrovať žiadosti. Postup pri registrácii žiadateľa uvádzame na
príklade Audiovizuálneho fondu. Po
vytvorení prihlasovacieho mena a hesla a voľbe typu žiadateľa
nasleduje vyplnenie údajov o žiadateľovi. Upozornenie: údaje o žiadateľovi je nevyhnutné
odpísať identicky z dokladu o právnej subjektivite, t.j. výpisu z Obchodného
registra, Živnostenského listu, stanov občianskeho združenia, zriaďovacej
listiny a pod. Je potrebné rozlišovať veľké/malé písmená, medzery, bodky,
čiarky, mäkčene (diakritiku). Poznámka: IČO slúži zároveň ako identifikačné číslo
žiadateľa a variabilný symbol pre všetky finančné operácie vo vzťahu k
fondu. Pri osobách, ktoré nemajú IČO, systém automaticky vygeneruje ich
identifikačné číslo pre účely registrácie. Na záver sekcie údajov
o žiadateľovi je potrebné vyznačiť hlavnú oblasť (oblasti)
v audiovízii, v ktorých žiadateľ pôsobí a v ktorých bude
žiadať o finančné prostriedky z Audiovizuálneho fondu. Upozornenie: žiadateľ, ktorý je podnikateľom, musí mať aj
oprávnenie na výkon činnosti, na ktorú požaduje finančné prostriedky
z fondu.
II.
PODANIE A REGISTRÁCIA ŽIADOSTI Pred podaním žiadosti je
žiadateľ povinný vykonať elektronickú registráciu každej žiadosti v Registračnom systéme fondu. Elektronická registrácia môže byť
vykonaná na ľubovoľnom počítači pripojenom na internet prihlásením sa na
internetovej adrese http://registracia.avf.sk
a zadaním požadovaných údajov. Registrácia je ukončená automatickým
pridelením registračného kódu žiadosti a vytlačením formulára žiadosti, ktorý
systém vygeneruje po zadaní potrebných údajov. Upozornenie – po uskutočnení registrácie žiadosti už nie je možné
žiadosť editovať. Pri kliknutí na linku „podať
žiadosť“ zobrazí sa prvá stránka
obsahujúca Poučenie a informácie, ktoré je potrebné vedieť pred
vyplnením samotného elektronického tlačiva žiadosti. Pozorne si text prečítajte
a v prípade, ak súhlasíte – vyznačte políčko „Súhlasím“ a kliknite na tlačidlo „pokračovať”. VÝBER PROGRAMU/PODPROGRAMU
V prvom
kroku vyberte z ponuky podprogram, v ktorom chcete žiadať.
Sprístupnené sú vám len tie podprogramy, pre ktoré ste oprávneným žiadateľom
a ktoré sú obsiahnuté v aktuálnej výzve. Po výbere programu/podprogramu
budú nasledovať ďalšie kroky elektronického registračného tlačiva (informácie
o žiadateľovi, popis projektu, rozpočet projektu, kontrola povinných
náležitostí a ďalšie kroky, ktoré závisia od zvoleného programu). Medzi
jednotlivými krokmi sa môžete pohybovať tlačidlami “naspäť” a “pokračovať”,
prípadne kliknutím priamo na príslušný krok v hornej lište (takto sa však
môžete iba vrátiť, kroky nasledujúce za aktuálnym krokom sú kvôli kontrole
vypĺňaných údajov zablokované). V procese
podávania žiadosti registračný systém umožňuje žiadateľovi v ktoromkoľvek
kroku rozpracovanú žiadosť uložiť a prerušiť vypĺňanie.
K rozpracovanej žiadosti sa môže vrátiť kliknutím na odkaz „zoznam žiadostí“ v navigácii na
pravej strane. Následne sa žiadateľovi zobrazí okno so zoznamom žiadostí, kde
sa už zobrazuje rozpracovaná žiadosť, do ktorej môže kliknutím vstúpiť/upraviť
ju a dokončiť registráciu. POPIS PROJEKTU ŽIADATEĽ - základné údaje sa vyplnia
automaticky z vašej registrácie žiadateľa a zobrazia sa iba v tlačenom
výstupe žiadosti. Odporúčame ich skontrolovať a prípadne aktualizovať, aby
žiadosť mohla byť bezodkladne postúpená odbornej komisii na hodnotenie. Informácie je potrebné doplniť
o nasledovné údaje: ·
Kontaktná
osoba pre tento projekt, email, telefón, fax: slúži na komunikáciu
s fondom ·
Bankové
spojenie: číslo účtu identicky
odpísané z dokladu o zriadení účtu, t. j. zo zmluvy s bankou resp. z potvrdenia
banky o vedení účtu. Uvádza sa len samotné číslo bez numerického kódu banky. Numerický kód banky : vyberte podľa
ponuky. Poznámka: Pred samotným vyplnením časti popis projektu vám odporúčame vopred
si pripraviť nasledovné podklady, ktoré vám zjednodušia a urýchlia
registráciu žiadosti: ·
Popis projektu, opíšte základné zámery a ciele
z hľadiska umeleckého a tvorivého potenciálu, celkového prínosu pre
audiovizuálnu kultúru v SR. Do elektronického formulára je možné vpísať
text v rozsahu max. do 600 znakov. Podrobný popis uveďte v prílohe. ·
Cieľové skupiny (komu
je projekt určený v rozsahu do 600 znakov) ·
Účel,
prínos a očakávané výsledky z realizácie projektu (v rozsahu
do 300 znakov) ·
Autorsko-realizačný
tím (meno a priezvisko, email,
telefón) ·
Časový
a vecný harmonogram realizácie (v rozsahu do 600
znakov) ·
Doplňujúce
informácie žiadateľa (v rozsahu do 600 znakov) ·
Základné parametre projektu (podľa
vzoru tlačív pre jednotlivé programy a podprogramy) ·
Predchádzajúca podpora na tento projekt (v
prípade, ak sa vás to týka, uveďte sumu všetkých dotácií z verejných
financií, ktoré boli poskytnuté na tento projekt) RÁMCOVÝ ROZPOČET PROJEKTUČasť
A tvoria náklady projektu, pričom v ľavom
stĺpci sa uvádza celkový rozpočet, v pravom stĺpci požadované prostriedky. Upozornenie:
Vpisujte len číselné hodnoty
bez medzier medzi jednotlivými číslicami a iných znakov (napr.: „€“a pod.).
Hodnoty je potrebné uvádzať v celých eurách. V jednotlivých
nákladových skupinách je možné pridávať riadky pre účely podrobnejšej
špecifikácie nákladov. Ak sa pri
niektorej položke nachádza text “(špecifikovať)“, je potrebné bližšie
konkretizovať zvolenú položku, a to vpísaním textu do políčka, ktoré sa vedľa
objaví. V prípade, že v ponuke nenájdete vami požadovaný druh nákladu, zvoľte
položku „iné (špecifikovať)“ a potrebnú položku vpíšte do novovytvoreného
políčka. Časť
B tvorí Plán finančného zabezpečenia, pričom v ľavom stĺpci sa
uvádzajú plánované prostriedky,
v pravom stĺpci zabezpečené prostriedky
(v tomto stĺpci uvádzajte len tie finančné prostriedky, ktorých zabezpečenie
viete doložiť). Prostriedky požadované z Audiovizuálneho fondu sa v časti B neuvádzajú. V časti
C sa automaticky zobrazí požadovaný príspevok
z Audiovizuálneho fondu, ktorý musí byť totožný s celkovou
požadovanou čiastkou z prvej bunky
pravého stĺpca v časti A (celková suma „požadované“). Časť
D je súčtom všetkých jednotlivých položiek z plánu finančného zabezpečenia
a požadovaného príspevku z AVF. Časť D sa musí zhodovať s výškou
Celkového rozpočtu z pravého stĺpca časti A. Riadok
E je skúškou správnosti a v riadku sa musí zobrazovať nula. Ak je
v tomto riadku hodnota vyššia ako nula, znamená to, že rozpočtované
náklady sú vyššie ako rozpočtované príjmy. Ak je v tomto riadku hodnota
nižšia ako nula, znamená to, že rozpočtované príjmy sú vyššie ako rozpočtované
náklady. V oboch prípadoch je potrebné primerane upraviť nákladovú alebo
príjmovú časť rozpočtu, aby sa výsledok v riadku E rovnal nule. NÁLEŽITOSTI
ŽIADOSTI Kontrolný
list povinných príloh pozostáva
z častí: ·
Povinných
príloh a dokumentov k „Informáciám
o žiadateľovi“ Povinných príloh a dokumentov k
„Popisu projektu“ a k „Rámcovému rozpočtu projektu“ špecifických
podľa typu žiadateľa a žiadosti pre každý podprogram, v ktorom
nezabudnite vyznačiť tie prílohy, ktoré k žiadosti prikladáte. Upozornenie:
presný zoznam povinných
náležitostí a príloh žiadosti upravuje
Metodické
usmernenie na predkladanie žiadostí o finančné prostriedky z Audiovizuálneho
fondu. ZOZNAM
ĎALŠÍCH PRÍLOH podľa bodu 3.15 metodického usmernenia, ktoré prikladáte: V tejto
časti môžete k žiadosti priložiť ľubovoľný súbor (napr. zvukovú ukážku vo
formáte mp3, fotografie z minulých ročníkov podujatia a rôzne iné dokumenty,
ktoré nie sú súčasťou elektronického registračného formulára, ale považujete
ich za dôležité pre posúdenie vašej žiadosti). Táto časť žiadosti je
nepovinná. (Môžete nahrávať dokumenty vo formátoch rtf, doc, xls, pdf,
prípadne zvukové a obrázkové súbory. Maximálna veľkosť jedného súboru je 5MB,
k jednej žiadosti môžete pripojiť najviac 3 súbory.) KONTROLA ÚDAJOV Predposledným krokom registrácie žiadosti je kontrola
správnosti údajov. Registračný systém vygeneruje elektronický náhľad vašej
žiadosti. V prípade, že sa v tomto kroku
zobrazia nesprávne údaje, je potrebné vrátiť sa v žiadosti späť
a tieto údaje opraviť. V prípade, že sú údaje v žiadosti
správne, posledným krokom je
zaregistrovanie žiadosti. Od momentu zaregistrovania žiadosti je žiadosť uzamknutá
a nie je možné do nej vstúpiť/vykonávať zmeny. Kliknutím
na linku v červenom rámčeku sa vygeneruje žiadosť ako dokument v textovom formáte „rtf“. Odporúčame
vám žiadosť najskôr uložiť, pretože žiadosť sa fondu predkladá v tlačenej
a v elektronickej podobe so všetkými prílohami a až následne
otvoriť a vytlačiť. Vytlačený a žiadateľom podpísaný formulár žiadosti spolu so všetkými prílohami z elektronickej registrácie žiadateľ predkladá fondu v jednom tlačenom vyhotovení (originál). Prílohy, ktoré nie je možné pripojiť k elektronickej registrácii žiadosti v informačnom systéme, žiadateľ predkladá fondu v jednej digitálnej kópii na nosiči dát CD, DVD alebo jednotka USB flash. Audiovizuálne záznamy sa predkladajú vždy na DVD nosiči v počte kópií podľa počtu členov odbornej komisie, ktorá bude žiadosť posudzovať. ADMINISTRATÍVNY POPLATOK Registračný systém automaticky vypočíta a vyplní sumu administratívneho poplatku za spracovanie žiadosti, ktorá je podľa § 21 ods. 2 zákona 0, 1 % z požadovaných finančných prostriedkov, najmenej však 20 eur a najviac 300 eur. Ako variabilný symbol sa automaticky použije IČO, ktoré slúži ako identifikačné číslo žiadateľa. Pri žiadateľovi, ktorý nemá pridelené IČO, systém pri registrácii žiadateľa automaticky vygeneruje identifikačné číslo, ktoré sa automaticky použije ako variabilný symbol. Špecifický symbol automaticky vygeneruje registračný systém pri registrácii žiadosti. Administratívny poplatok sa uhrádza bezhotovostne alebo vkladom na prevádzkový
účet fondu: 2620224442/1100 (IBAN: SK22 1100 0000 0026 2022 4442) najneskôr k poslednému dňu určenému
fondom vo výzve na predkladanie žiadostí.
Potvrdenie o zaplatení
administratívneho poplatku je povinnou prílohou žiadosti. Po
ukončení práce je potrebné, aby sa žiadateľ odhlásil z registračného
systému. Ak chcete neskôr podať
ďalšiu žiadosť, nemusíte sa druhý raz registrovať, ale na hlavnej stránke si
vyberiete možnosť: prihlásenie
existujúceho žiadateľa, kde zadáte svoje prihlasovacie meno a heslo. V prípade technických
problémov s používaním registračného systému kontaktujte technickú podporu
prostredníctvom e-mailovej adresy avfsupport@asc.sk,
alebo telefonicky na číslach
+421 2 544 11 841, +421 2 4425 2580, prípadne +421 905 723 841. Príručka k registrácii nenahrádza Metodické usmernenie na predkladanie žiadostí
o finančné prostriedky z Audiovizuálneho fondu a ani iný vnútorný predpis Audiovizuálneho fondu. |
Voľba: úvodná stránka registrácia žiadateľa podať žiadosť príručka k registrácii príručka k vyúčtovaniu vzor formulára vzory príloh na stiahnutie prihlásenie žiadateľa zoznam žiadateľov zoznam žiadostí Iné: stránka audiovizuálneho fondu Kontakt: Audiovizuálny fond
Grösslingová 53 811 09 Bratislava Tel: +421 (2) 5923 4545 Fax: +421 (2) 5923 4461 E-mail: avf@avf.sk | |
© aSc 2024 | ||
V prípade technických problémov pri práci v registračnom systéme kontaktujte technickú podporu prostredníctvom e-mailovej adresy avfsupport@asc.sk, alebo telefonicky na číslach +421 2 544 11 841, +421 2 4425 2580, prípadne +421 905 723 841. |