1.
|
Aplikácia prináša flexibilnejší a prehľadnejší postup na
vypracovanie vyúčtovania, jeho celkovú rekapituláciu a automatizované prepojenie
na údaje v rozpočte projektu, ktorý je prílohou č. 2 zmluvy o poskytnutí
finančných prostriedkov z fondu.
Prístup k aplikácii
elektronického vyúčtovania majú všetci registrovaní užívatelia systému je
rovnaký ako pri registrácii žiadosti na adrese:
http://registracia.avf.sk
|
2.
|
Elektronické formuláre pre vyúčtovanie môže používateľ nájsť
pri detailnom zobrazení každej svojej podporenej
žiadosti. Po prihlásení sa do registračného systému (ďalej len „RS
AVF“) sa zobrazí na obrazovke „Zoznam
podaných žiadostí“. V zozname vyberte konkrétnu žiadosť kliknutím na
tlačidlo „zobraziť“.
|
3.
|
Pre vyúčtovanie
dotácie/štipendia slúžia nasledovné
karty elektronických formulárov: vyúčtovanie
A.1, vyúčtovanie A.2, vyúčtovanie B, vyúčtovanie C, vyúčtovanie D.
|
3.1
|
·
formulár
vyúčtovanie časť A.1 - vyúčtovanie
poskytnutých finančných prostriedkov z Audiovizuálneho fondu
o
formulár
je určený na vyúčtovanie finančných
prostriedkov (dotácie/štipendia) poskytnutých z Audiovizuálneho fondu v zmysle čl. 4
zmluvy s AVF. Do formulára sa automaticky
generujú údaje (hlavné nákladové položky a sumy) z Rámcového rozpočtu vašej žiadosti
K hlavným nákladovým položkám, ktoré ste rozpočtovali v žiadosti, môžete postupne pridávať potrebný počet riadkov
kliknutím na ikonu so znamienkom plus.
Vysvetlivky a pokyny k jednotlivým bunkám sú uvedené pod tabuľkou a zároveň
sa zobrazujú ako nápovede. Číselné hodnoty - sumy - vpisujte bez medzier medzi
jednotlivými číslicami aj bez
akýchkoľvek iných znakov (napr. „€“ a pod.).
|
3.2
|
·
formulár
vyúčtovanie časť A.2 - vyúčtovanie
povinného spolufinancovania projektu podľa zmluvy
o
formulár
je určený pre prijímateľov dotácie z AVF v zmysle čl. 4 zmluvy
s AVF na finančné vyúčtovanie iných zdrojov vynaložených na povinné spolufinancovanie projektu a je vyhotovený v rovnakej štruktúre
ako formulár vyúčtovanie A.1
o
na
prijímateľov štipendia sa nevzťahuje a preto sa im nezobrazuje v ponuke.
|
3.3
|
·
formulár
vyúčtovanie časť B – prehľad financovania projektu
z ďalších zdrojov (okrem prostriedkov AVF, ktoré sú predmetom
vyúčtovania v časti A.1)
Formulár je určený na prehľad ďalšieho
spolufinancovania projektu zo zdrojov uvedených v rozpočte projektu v zmysle
čl. 4 ods. 8 zmluvy s AVF. Do formulára sa automaticky generujú údaje
z Rámcového rozpočtu časť B. PLÁN FINANČNÉHO ZABEZPEČENIA vašej žiadosti.
|
3.4
|
·
vyúčtovanie časť C - rekapitulácia
vyúčtovania projektu
Formulár vyúčtovanie C je určený na rekapituláciu vyúčtovania projektu a prijímateľ v ňom edituje iba položku v riadku č. 4 Skutočné
celkové náklady na realizáciu projektu. Ostatné údaje sa automaticky generujú zo žiadosti a z predchádzajúcich
častí formulárov potom ako ich vpíšete a uložíte.
1.
V 4.
riadku uveďte celkovú sumu nákladov, ktoré ku dňu predloženia vyúčtovania
evidujete na realizáciu projektu v jeho obsahovej, realizačnej
a finančnej špecifikácii podľa zmluvy o poskytnutí finančných
prostriedkov z fondu. Sumu uveďte v celých eurách a bez medzier
medzi jednotlivými číslicami. Do celkovej sumy započítajte aj náklady, ktoré
ešte neboli uhradené, ako aj náklady, ktoré na realizáciu projektu
uhrádza iná osoba (napr. koprodukčný partner).
2.
Ak je
predmetom žiadosti, zmluvy a vyúčtovania finančných prostriedkov
z fondu iba jedna časť celého procesu realizácie projektu (napr. určitá
fáza výroby AV diela), uveďte celkové náklady iba na túto časť.
3.
K
uvedenej sume môžete uviesť komentár alebo vysvetlivky.
|
3.5
|
·
vyúčtovanie časť D - vecné
vyhodnotenie projektu
Formulár tvoria
textové polia a je určený na vecné vyhodnotenie projektu v zmysle čl. 4 ods. 7 zmluvy
s AVF, podľa ktorého je prijímateľ povinný priložiť k vyúčtovaniu:
a) správu o realizácii
a výsledkoch projektu podrobne popisujúcu všetky etapy realizácie
projektu,
b) informáciu o naplnení predpokladov,
ktoré prijímateľ uviedol v žiadosti o poskytnutie
finančných prostriedkov,
c) vlastné zhodnotenie prínosu projektu
po jeho realizácii,
d)
dokumenty, resp. iné vecné výstupy požadované zmluvou na vecné
vyhodnotenie projektu.
|
4.
|
Každý formulár vyúčtovania dotácie
môžete vypĺňať priebežne (nezávisle
na ostatných) a ukladať v RS AVF
kliknutím na tlačidlo „Uložiť bez zaregistrovania“.
|
5.
|
V prípade potreby môžete vzor
každého tlačiva vyúčtovania vygenerovať samostatne kliknutím na „Kontrolný výtlačok“. Rovnakým
spôsobom si môžete vygenerovať priebežný stav vášho vyúčtovania, ktoré ste
uložili v RS AVF.
|
6.
|
Ak ste s vypĺňaním skončili, môžete príslušný
formulár vyúčtovania zaregistrovať.
Následne budete môcť vygenerovať jeho tlačenú verziu.
UPOZORNENIE - po zaregistrovaní formulára už nie je možné uskutočniť jeho ďalšie
úpravy.
Po
zaregistrovaní sa príslušný formulár automaticky sprístupní
v štatistikách pre verejnosť podľa rozsahu údajov určených
fondom.
|
7.
|
Vyúčtovanie dokončíte kliknutím na tlačidlo Zaregistrovať, ktoré sa nachádza v spodnej časti každého
formulára.
UPOZORNENIE
- každý jednotlivý formulár vyúčtovania je
potrebné zaregistrovať samostatne.
|
8.
|
Po zaregistrovaní jednotlivých elektronických formulárov vyúčtovania
môže prijímateľ v systéme jednoducho vyhotoviť tlačový výstup, ktorý slúži
ako doklad o vyúčtovaní. Povinnosť doručiť kancelárii fondu vytlačené a prijímateľom podpísané formuláre vyúčtovania (ako
tlačový výstup z elektronickej aplikácie) spolu
so všetkými povinnými prílohami
ostala nezmenná.
|
9.
|
Vytlačené
a prijímateľom podpísané formuláre vyúčtovania z elektronickej
registrácie spolu so všetkými povinnými prílohami prijímateľ predkladá fondu
v jednom tlačenom vyhotovení (originál), ktorý je povinný doručiť
v termíne určenom zmluvou:
·
osobne
kancelárii fondu v pracovných
dňoch v čase od 9.00 do 12.00 hod a od 13.00 do 16.00 hod v
sídle fondu,
·
doporučenou poštou alebo kuriérom na adresu sídla fondu Grösslingová 53,
Bratislava 811 09.
|
10.
|
V prípade technických
problémov pri práci v registračnom systéme kontaktujte technickú podporu
prostredníctvom e-mailovej adresy avfsupport@asc.sk, alebo telefonicky na
číslach +421 2 544 11 841, +421 2 4425 2580, prípadne +421 905 723 841.
|